το radiotvlink.gr χρησιμοποιεί coockies

Σάββατο, 29 Δεκεμβρίου 2018 08:33

O Βραβευμένος με Oscar Film Sound Mixer Simon Hayes δοκιμάζει τα νέα Μικρόφωνα Υπο-μινιατούρες της DPA.

Βαθμολογήστε αυτό το άρθρο
(1 Ψήφος)
O Βραβευμένος με Oscar Film Sound Mixer Simon Hayes O Βραβευμένος με Oscar Film Sound Mixer Simon Hayes

Αυτά τα μικροσκοπικά μικρόφωνα χρησιμοποιήθηκαν για να καταγράψουν διάλογο, ζωντανά φωνητικά και μουσική σε μία νέα ταινία του Danny Boyle, η οποία θα προβληθεί στις κινηματογραφικές αίθουσες το 2019.

Ο νικητής του Βραβείου Oscar, Simon Hayes, έγινε ο πρώτος production sound mixer που χρησιμοποίησε τα νέα Μικρόφωνα Υπο-μινιατούρες (Subminiature Microphones) της Σειράς d:screet™ CORE 6000 σε μία σημαντική ταινία μεγάλου μήκους.

Αυτή η ταινία -δίχως τίτλο για την ώρα- πρόκειται να προβληθεί το 2019 και είναι μία μουσική κωμωδία που Σκηνοθέτησε ο Danny Boyle και έγραψε ο Richard Curtis (Love Actually, Notting Hill). Παρ’ όλο που τα στοιχεία της πλοκής είναι ασαφή, τοποθετούνται στη δεκαετία του 1960 και του 1970, με πρωταγωνιστές όπως οι Lily James, Kate McKinnon, Ed Sheeran και Himesh Patel.
Ο Simon Hayes επέλεξε τα νέα d:screet Subminiature lavalier μικρόφωνα της DPA για το συγκεκριμένο έργο διότι παράγουν πολύ φυσικό ήχο έχοντας διάμετρο μόλις τρία χιλιοστά, όντας αρκετά μικρά ώστε να παραμένουν αόρατα ακόμα και όταν είναι τοποθετημένα πάνω σε ηθοποιούς που φορούν εξαιρετικά στενά μπλουζάκια και γραβάτες με πολύ μικρούς κόμπους.

“Με άλλα μικρόφωνα υπο-μινιατούρες που βρίσκουμε στην αγορά υφίσταται έντονος συμβιβασμός ως προς την ποιότητα κατά την εγγραφή φωνητικών και αυτός είναι ο λόγος που δεν μου αρέσει να τα χρησιμοποιώ ποτέ,” εξηγεί ο Hayes. “Ωστόσο, με το Subminiature της DPA ο ήχος είναι εκπληκτικός και είναι τόσο μικρό ώστε να μπορείτε να το κρύψετε σχεδόν οπουδήποτε. Δεν ξέρω πώς το δημιούργησε η DPA. Πρέπει να διαθέτει μάγους το τμήμα R&D της εταιρείας, επειδή φαίνεται ότι έχουν συρρικνώσει ένα μικρόφωνο κανονικού μεγέθους σε αυτό το μικροσκοπικό πακέτο δίχως κανένα συμβιβασμό στην ποιότητα του ήχου. Επιπλέον, αυτά τα νέα μικρόφωνα ακούγονται ακριβώς το ίδιο με τα μεγαλύτερα lavaliers d:screet 4061, ή 4071, συμπεριλαμβανομένων εκείνων που διαθέτουν την νέα τεχνολογία ενισχυτή CORE της DPA. Αυτό σημαίνει ότι μπορείτε να τα χρησιμοποιήσετε μαζί χωρίς να είστε σε θέση να διαπιστώσετε τη διαφορά, γιατί έχουν παρόμοιο ηχόχρωμα και παρόμοια τονική ποιότητα.”

Simon Hayes with Oscar lr

Ως θαυμαστής των μικροφώνων της DPA εδώ και πολλά χρόνια, που τα χρησιμοποίησε εκτενώς κατά τη διάρκεια των γυρισμάτων των ταινιών Mamma Mia και Les Misérables, για τις οποίες κέρδισε τόσο το Βραβείο Oscar, όσο και το Βραβείο BAFTA στην Κατηγορία Μίξης Ήχου, ο Simon Hayes ήταν ευτυχής που είχε την ευκαιρία να δοκιμάσει τα νέα μικρόφωνα υπο-μινιατούρες πριν από την επίσημη διάθεσή τους στην αγορά, τον Σεπτέμβριο.

“Όταν γυρίζαμε την ταινία του Danny Boyle ηχογραφήσαμε ζωντανά φωνητικά και ζωντανή μουσική,” εξηγεί ο ίδιος. “Χρησιμοποιήσαμε τα μικρόφωνα υπο-μινιατούρες για τους διαλόγους των ηθοποιών και τα ζωντανά φωνητικά. Επίσης, χρησιμοποιήσαμε το μικρόφωνο CORE 4061 εντός των ακουστικών κιθάρων. Αυτό μας έδωσε ένα πολύ φυσικό ήχο, κάτι που σήμαινε ότι θα είχαμε ηχητική συνέχεια όταν αλλάζουμε από ένα μικρόφωνο σε ένα άλλο, επειδή ταίριαζαν ακουστικά. Οι ομάδες post production editing ήχου και μουσικής ήταν ενθουσιασμένες με αυτό που δημιουργήθηκε, καθώς θα μπορούσαν να υλοποιήσουν πραγματικά δημιουργικές μίξεις με βάση αυτό που ακούν, αντί να χρειάζεται να μιξάρουν εκ νέου στα οποιαδήποτε αρνητικά σημεία από τις ηχογραφήσεις με τα lavalier.”

Ο Hayes προσθέτει ότι το τμήμα κοστουμιών ήταν εξίσου εντυπωσιασμένο με τα νέα μικρόφωνα υπο-μινιατούρες της DPA.

“Σε αυτή την ταινία πολλοί άνδρες-ηθοποιοί φορούσαν στενά μπλουζάκια, στα οποία είναι πάντοτε δύσκολο να αναρτηθούν ασύρματα μικρόφωνα. Η νέα υπο-μινιατούρα της DPA είναι τόσο μικρή που μπορεί να κολλήσει ανάμεσα στους θωρακικούς μύες ενός ηθοποιού, μέσα σε ένα πολύ στενό μπλουζάκι, χωρίς να μπορείτε να το διακρίνετε.”

Ο Hayes προσθέτει ότι οι υπο-μινιατούρες ήταν ιδανικές και για τους άντρες που φορούσαν κοστούμια. Συνήθως ένα μικροσκοπικό μικρόφωνο μπορεί να τοποθετηθεί στον κόμπο μίας γραβάτας, αλλά σε αυτήν την ταινία οι κόμποι του 1960 ήταν πολύ μικροί και συνεπώς απαιτούσαν μία κατά πολύ μικρότερη λύση.

Simon Hayes 1
“Μπορούσαμε να τοποθετήσουμε αυτά τα μικρόφωνα υπο-μινιατούρες σε οποιονδήποτε κόμπο γραβάτας και όχι μόνον σε μερικούς από αυτούς,” εξηγεί ο ίδιος. “Αυτή η δυνατότητα να βρισκόμαστε πολύ πιο κοντά στην πηγή των φωνητικών καθιστά τον ήχο πολύ πιο καθαρό.”

Οι αλλαγές του τρόπου με τον οποίο δημιουργούνται οι ταινίες έχουν οδηγήσει σε πολύ μεγαλύτερη ζήτηση για μικρά, υψηλής ποιότητας μικρόφωνα και ο Simon Hayes πιστεύει ότι η DPA είναι ένας από τους λίγους κατασκευαστές που πραγματικά κατανοούν αυτό.

“Η DPA υποστηρίζει πραγματικά τη βιομηχανία του Κινηματογράφου επειδή προοδεύει συνεχώς την τεχνολογία των μικροφώνων και παρουσιάζει βιώσιμες λύσεις που μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε on set, δηλώνει ο ίδιος. “Πρέπει να θυμάστε ότι δεν γυρίζουμε πλέον σε φίλμ, το 99% αυτών που γυρίζουμε είναι σε HD και κάθε χρόνο βελτιώνεται η ποιότητα του HD και η ανάλυση των εικονοστοιχείων (pixels). Αυτό σημαίνει ότι σε μία κινηματογραφική οθόνη το κοινό βλέπει τα πάντα με πολύ περισσότερες λεπτομέρειες, συμπεριλαμβανομένων των κοστουμιών. Εάν δεν τοποθετήσουμε πολύ προσεκτικά και με ιδιαίτερη διακριτικότητα ένα μικρόφωνο lavalier, το κοινό θα το εντοπίσει. Η DPA διαπίστωσε αυτό το ζήτημα και μας παρουσίασε μία λύση. Τα νέα μικρόφωνα υπο-μινιατούρες είναι αρκετά μικροσκοπικά ώστε να κρυφτούν αποτελεσματικά και αρκετά ακριβή ώστε να μην συμβιβάζονται ως προς την ποιότητα των φωνητικών. Αυτό είναι ένα τεράστιο επίτευγμα. Επίσης, επειδή τα μικρόφωνα υπο-μινιατούρες της DPA έχουν ομοιόμορφη απόδοση με τα μεγαλύτερα αδέλφια τους, μπορούμε να επιλέξουμε το κατάλληλο εργαλείο για την εργασία δίχως να χρειάζεται να ανησυχούμε για το ότι δεν θα ακούγονται το ίδιο καλά.”

Με την ολοκλήρωση της ταινίας του Danny Boyle, ο Simon Hayes στρέφει την προσοχή του στο επόμενο project του, μία ταινία του Tom Hooper για την μεταφορά στον κινηματογράφο του μιούζικαλ CATS του Andrew Lloyd Webber. Στις άλλες πρόσφατες ταινίες που εργάστηκε περιλαμβάνονται η νέα ταινία Mary Poppins και το remake της ιστορίας του Aladdin, των οποίων ο ήχος καταγράφηκε με τα νέα μικρόφωνα lavalier CORE 4061 και 4071 της DPA που λανσαρίστηκαν νωρίτερα αυτήν τη χρονιά, γνωρίζοντας σημαντική αναγνώριση.

 

Πληροφορίες: www.dpamicrophones.com & Audio & Vision*
*Διανομέας Ελλάδος

 

Παρατηρήσεις: Δελτίο Τύπου – Audio & Vision – Αθήνα, 28 Δεκεμβρίου 2018

Τελευταία τροποποίηση στις Σάββατο, 29 Δεκεμβρίου 2018 08:40

Προσθήκη σχολίου

FaLang translation system by Faboba

CREATION

DELIVERY

AUDIO

POST PRODUCTION

MANAGEMENT

CINEMA

GENERATOR

MONEY

BROADCASTERS

Copyright@ 2016, Tzanakos P. Andreas Publishing Group